De kaarsrechte visser

24 juli 2015 - Sanur, Indonesië

6.45 uur. Daar staan ze,  in het water, alsof ze niet weg zijn geweest. De vissers met hun mooie hoed. Kaarsrecht, de hengel heel rustig bewegend. Zullen ze wel echt vissen, ik heb ze nog geen 1 vis eruit zien halen. Het ziet er in ieder geval mooi uit
Wat is er vandaag weer in de aanbieding!!
Vlechtjes in het haar, rondje met de glasboot, " Hello Melon" wordt er naar je geroepen. Jetski sir, opblaasbanden voor in de zee. Massage miss, en de dame die we kennen van de reclame, met en zonder tand begint op de rug van Simon al een voorproefje te geven." mag ik bedanken!!"
Elles en ik hebben onze handen en voeten heerlijk laten behandelen in het hotel.
Sam en max zijn vanavond met de taxi naar Kuta gegaan omdat ze heel veel behoefte hebben om t stappen. Doormiddel van sms hielden we contact.
Als je aan zee zit heb je de vis voor het uitzoeken. De kok staat met zijn voeten in het zand en de bakken ijs met alle soorten vis zijn er voor het uitzoeken. Heerlijk gegeten, het is tenslotte vakantie.