Relaxen in Sanur Beach.

23 juli 2015 - Sanur, Indonesië

Voordat we vertrekken van Denpasar naar Sanur Beach. 28 jaar geleden werden Elles, kathy en ik gevraagd om voor een nieuwe ansichtkaart van het hotel op de foto te gaan. We waren het bijna vergeten maar voordat we vertrokken hebben we nog een foto gemaakt 28 jaar later.
De chauffeur van het Bali hotel brengt ons naar Sanur. Het hotel waar we zitten is het zusje van het Bali hotel. Het ziet er super uit. Voldoende vermaak voor de kids voor de laatste 6 dagen. Basketbalveldje, pingpongtafel, poolbiljart, zwembad, barretje, 20 stappen en je ligt in de zee, genoeg watersportvermaak. Dat gaat ons wel lukken.
Naast het hotel is een schildpadden opvang. Ze blijven daar tot ze groot genoeg zijn ( 8 maanden) en dan zetten ze de schildpadden terug. Je hebt zelfs een schildpadden eiland waar je schildpadjes terug kunt zetten om zo de schildpadden stand goed te houden. Als we in de avond op een terras zitten staat er tussen de tafeltjes en stoelen een klein hekje met bordje dat daar schildpad eieren liggen.
3 Jetski's  gehuurd. Sam en Max vonden dit geweldig. pieter zat achterop bij Sam en wilde er na een tijdje vanaf omdat hij voor hem iets te hard ging. Elles wilde na een klein stukje varen terug, ze vond het toch enger dan ze had verwacht. Ik ging samen met de man van het verhuur, best gaaf zo langs de kustlijn racen. Pieter is daarna samen met die man gegaan. Hij vond het geweldig.

1. Elles:
    25 juli 2015
    Geweldig, ik zag net de ansichtkaart anno 2015. Geniaal!
    Heel bijzonder hoor. Super om te zien.

Ontdek nu net pas dat er ook video's zijn gepost... yeah nog meer sfeertje proeven!! mmmmmm