KLM brengt ons naar Bali.

1 juli 2015 - Schiphol, Nederland

Vanmiddag hebben opa, oma, dirk, angela, vrienden van sam en elles ons gedag gezegd en uitgezwaaid.  Eline Kathy, mees brachten ons weg en lisa die met de trein uit Utrecht kwam zwaaide ons uit. na alle formaliteiten, koffers inchecken, douane en paspoortcontrole hebben we eerst even met elkaar gegeten.
Het gaat nu toch echt gebeuren. Simon had tot half 5 nog allerlei werk activiteiten dus die begint langzamerhand in de vakantiemodus te komen. Als we in de rij staan om het vliegtuig in te gaan komt Sam nog een jongen tegen die hij kent van de muziekschool. Die komen uit Warmenhuizen en gaan met het hele gezin naar Bali.
We vliegen met KLM. Het vliegtuig interieur is erg nieuw en van alle gemakken voorzien. Nadat we allemaal onze plek hebben gevonden, wordt er eerst even het hele entertainment programma doorzocht op leuke films en spelletjes. Iedereen heeft een mooie film gekozen en rond half 10 stijgen we op, ongeveer 40 minuten later dan gepland maar prima.
Het is nu 1.00 uur Hollandse tijd. De luiken voor de ramen moeten we sluiten omdat we het licht tegemoet vliegen en daardoor een goede nacht kunnen maken. De lichten gaan uit. Tijd om te slapen.

1. Ria Kramer:
    3 juli 2015
    Bedankt voor je eerste verhaal Zo zit ik gewoon bij jullie